Gröna linser

Det gick sådär när jag skulle ta på mig linserna jag fick med från kittet från HOT make up.
Det gick inte alls faktiskt, haha.
Aldrig använt linser och dessa kanske var mjukare eller större än vanligt, sen var jag lite feg när jag skulle sätta in den i ögat. Så jag gav upp:(
Får prova en annan gång när jag har mer tid oxå.
Min sambo lyckades dock få in den ena i sitt öga, men han fick nog den "ut och in" för han tyckte det skavde och han blev röd i ögat.

Men skamm den som ger sig! får ge det ett nytt försök:D

Nu är jag förkyld på nytt:( inte kul att sminka sig när ögon tåras och näsan e snuvig och röd:(
jag som skulle vara så fin på dannes födelsefest men men..

Hoppas alla haft en bra helg! Snart julafton:D

Kiss & make up

God natt!

Kommentarer
Postat av: bella

Tråkigt att va sjuk:( Jag har feber och vagel på ögonlocket... Känner mig så ofräsch

kram kram

2009-12-22 @ 13:26:09
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback