Tribute to the 80's



När jag var liten fanns de bästa barnprogrammen!! Allt var färglatt och oskyldigt,
Jag älskar Jem & Holograms, Lady lovleylocks, Popples, The Care bears,The Glo firends, My little pony, Strawberry shortcake, och Barbie rockband..mlf
Mitt favorit program var Jem&holograms/The Misfits, som handlade om 2 tjejrockband  med super coola kläder, smink och hår som alltid tävlade mot varandra, The Misfits var de elaka...och mina favoriter;)
Jag kommer göra en rad olika sminkningar inspirerad av karaktärer och tv serierna från 80-talet.
Den första är "Stormer" från the misfits. 
 Kolla misfits videon längst ner i detta inlägg. De är grymma!

haha paint is tha shit;)
(Jag vet att strecken är på fel håll.Tittade inte på någon bild när jag sminkade)



 
Vad jag använt
Brynen:
Pennan "Blue sea" + ögonskuggan "aqaurios" ovanpå
Ögonen: Eyeprimer, ögonskuggorna "orange" , "fantastic", "paradise",penna "invitation"
Läppar: röttpigment från joe blasco
Blixten&strecken: rött pigment från joe blasco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback