Candy candy



Här är mina älskade skuggor:D
I like color som ni ser!
95% är från Make up store, 5% från MAC. Det är de två märkena som har de absolut bästa pigmenten i sina skuggor. Och det är pigmentet som avgör hur stark färgen blir och hur bra de sitter på!
Tyvärr är närmsta MAC disk i malmö, och de har inte hela sortimnentet heller, annars hade det varit ännu fler MAC skuggor i min samling.
Allt annat smink jag använer; puder, foundation, pennor osv. är från Make up store.
Jag jobbade nästan 6 år i Make up store butik i Malmö, det bidrar ju såklart, men jag tycker faktiskt MUS är bäst!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi har fööööör mycke smink..eller vänta nu..man kan aldrig få för mycke...du var sjukt snygg idag..som vanligt..CASUAL! ;) Puss vännen!

2009-09-11 @ 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback