Lime wire


Lime och citron,syrlig make up;)

Grunda globlocket med "eyeprimer-tinted".
Från ögonvrån ut två tredjedelar har jag applicerat cybershadow "neon", och även under ögat i ögonvrån.
I ytterkant har jag målat med en ögonpenna som heter "duschesse" från MUS, både uppe på locket och under ögat i ytterkant som ramar in(som ett C nästan), sedan har jag applicerat "neon" ovanpå.
I globen har jag lagt cybershadow "lime" och tonat up lite sedan fortsatt med "neon" även där.
Inne i ögat har jag lagt ögonpennan "duschesse" på fuktiga linjen och mellan fransarna för en sotgare look.

Du kan göra sotade ögon även med ljusa färger, bara du väljer en lite mörkare penna att måla inne i ögat med, men ändå inom samma färgfamilj! Som här tex. När jag haft gula och gröna skuggor, väljer jag en mörkgrön penna att sota in ögat med.

Avsluta med svart mascara uppe och nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback