Groupies

Som ni vet älskar jag 70 talet, och på 70 talet var groupie fenomenet lika stort som rockstjärnorna själva.
En av den mest populära och snyggaste (enligt mig) är Cyrinda foxe.
Hon var som en rock n roll Marilyn Monroe med supersnyggt hår, make och kläder.

Hon var tillsammans med David johansen sångare i New York Dolls, och senare gifte hon sig med Steven Tyler från Aerosmith. Steven och Cyrinda fick dotter Mia Tyler som är modell.
Kolla in David Bowies video "Jean genie" där Cyrinda är med i. Klicka här för att komma till klippet.

David Johansen och Cyrinda

Cyrinda & Bowie



Här är hennes och Steven Tylers dotter och Liv tylers storasyster. Smokin' HOT!!




Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag tänkte fråga om det är okey att jag lånade din header bild och en till bild eftersom jag blev nominerad på en i love your blog -award och jag i min tur nomierar dig :) Så jag har ba skrivit och länkat till din fina blogg och tagit din header bild.. om det är ok Annars får du säga till :)

2010-04-22 @ 15:16:18
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Aimee

ja det är okej! snällt att du frågar och TACK för att du nominerade mig:)!!

kram

2010-04-23 @ 12:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback