Here we go

Om några timmar hämtar Isabelle och Heidi upp mig, då är det off till Södertälje där vi ska sova på varndrarhem innan vi beger oss till Sthlm för lärarmöte.
Ska bli kul med "roadtrip" även om det blir stressigt för min del, direkt efter sthlm är det hem, hämta väskan , åka till Köpenhamn och ta flyget till Genevé.

Ska bli kul att träffa alla andra lärare och prata om skolan:)

Kommer sakna min Bananjel och min lilla Iggy!

Ni får följa mig och vad som händer i Genevé här på bloggen, på fredag ska vi ääntligen se Alice i underlandet :D
Hej så länge!


Min lilla Iggy

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken sötnos :) Hoppas resorna går bra. Tack för att du fixade till min lugg :) Kram Johanna

2010-04-07 @ 22:10:48
URL: http://johannadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback