Signal Lights

Stackars mej, direkt när jag kom till geneve fick jag hög feber:( sà har inte orkat uppdatera.
men nu màr jag lite bàttre iaf. Och ikvàll ska vi se Alice i Underlandet:D
Igàr var vi pà Sephora i Frankrike och handlade massa:)
ska fota alla nya produkter och làgga upp de nya sminkningarna sen!
Samma sminkning med skuggan "bitter" & pennan "tropical"

VAD JAG ANVàNT
*EYEPRIMER

SKUGGOR
*WHITE
*RA
*ORANGE
*SEPIA
*BITTER (Pà SMINKNING NR 2)

PENNOR
*VANILLA
*VANILLA+TROPICAL (Pà SMINKNING NR 2)

KOM IHàG ATT ALLTID TONA MELLAN VAR FàRG Pà LOCKET! DET FàR INTE SE UT SOM EN FLAGGA!
(vet inte hur denna text blev blà? jag suger pà mac och laptops)


Kommentarer
Postat av: bella

Heidis baciller tog dig i bilen:)

2010-04-11 @ 18:53:49
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback