Tack för nomineringen!!

Vanessa som har bloggen http://makeupbyv.blogg.se/ har nominerat mig till "I love your blog award"  :D
Tack snälla du!
You kick ass!

Nu ska jag nominera 10 st bloggar som jag läser var dag...
Jag är ju ingen hardcore bloggläsare tyvärr, de flesta smink/hår bloggar handlar om massa annat, jag bryr mig inte om vad du hade på mackan i morse;D Och jag är kräsen och kristisk med ögat..
Men jag har en del bloggar som jag är värda lite extra highlight;D
(klicka på deras namn för att komma till deras blogg/hemsida)

Petrilude-En kille som använder smink som jag, målar med penslarna, han e underbar!
Dyvecke- Min bästa vän och FABlicious, stylist som INTE är boring!!! grymm design på sin blogg och sticker ut!
Mathu Anderson- Make up artist, konstnär, fotograf, clubkid...ASOME!! har ingen blogg, men kolla hans myspace sida och googla hohom för bilder. Love Love LOve!
Vanessa- Tar ut svängarna med färg och form, älskar det hon gör, och är duktig på bloggdesign märker man:P
ingen paint här inte, som är det enda programmet jag behärskar;) Sen har hon de vackraste ögonen!!
Marie- Min moster som tar flyttat till Schwitz med sin son och man, och tar underbara foton på all skönhet hon ser.
Allt ifrån inredning, blommor, smink, din familj, bakelser, smycken , mat osv.

Sen kan jag inte komma på fler:( förlåt om jag glömt någon!

puss

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Oh :') tack!! Jag är ju inte utbildad alls och att DU säger att du gillar det jag gör får mig att bara vilja ta ett stort lån och börja som elev hos dig! haha Tack så mycket! Och paint äger ju :P hehe jag tipsa om en liten sidan som jag använder mig av för att göra lite roligare saker lika lätt som paint :) www.picnik.com ! Ps. Isabelle´s blogg älskar jag också :) Stor Kram! <3

2010-04-23 @ 16:28:17
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Jaha, häftigt :D

2010-04-25 @ 13:53:32
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback