Under pressure

Är stressad och har gjort "to do" lista för första gången i mitt liv...

På fredag flyger jag till Genevé för ett liv i lyx med Marie, Steph och Liam:D, våra dagar ska fyllas med vin,skratt bubbel,mys, shopping och massa skojj! Sephora ligger farligt till när jag kommer;)
Saknat dig sååå Marie!!

Sen på torsdag ska vi lärare som jobbar på International Make Up Ceneter runt om i världen upp på möte i sthlm, jag ,Isabelle & Heidi börjar vår färd redan på Onsdag kväll, så jag har imorgon på mig att växla pengar fixa och planera, boka om kunder och ordna hundvakt:/  packa osv..(skulle egentligen åkt Torsdag natt til sthlm)

Så förlåt om uppdateringarna är sega!
Roa er med den här bilden sålänge, låt det vara en varning om att man faktiskt kan ha för mycket masara!

Kommentarer
Postat av: bella

Hahahaha för mycket mascara?!? Du e för rolig. Hoppas det löser sig med allt:)

Kram kram

2010-04-05 @ 20:50:17
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback