Pixie Cut

Den största hårtrenden 2010 är utan tvekan "The Pixie Cut", kortklippt, pojkigt, ofta med längre lugg.
Många kändisar har hakat på trenden, och jag har haft en del kunder som vågat klippa sig pixie kort:D

Jag älskar frisyren och hade jag haft håret som krävs för den frisyren hade jag lätt kunnat klippa av allt mitt oxå.

Snyggast av dom alla är nog ändå orginalet Mia Farrow från Rosemarys Baby.

Ett par stora rådjursögon och looken är komplett:)

Här är andra som var "före sin tid" med frisyren

Liv tyler                    Natalie Portman     Mena suvari              Twiggy

Och här är några andra som hakat på


Carey Mulligan          Michelle Williams          Selma Blair

Katie Holmes     Pixie herself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback