Dölja tatueringar

Till Nilla

Det sättet jag visar mina elever hur man täcker tatuering är för pilligt och tidskrävande om du ska täcka stora ytor och vill ha det så snabbt som möjligt.
Den metoden jag visade dom är mer användbart om det är ett litet område som ska döljas.

Jag rekommenderar att du går in på kryolan.se de har väldigt täckande produkter som är bla för att täcka ärr och tatueringar.
Annars finns det ett märke som heter Cinema secrets som är ett amerikanskt märke som de flesta i USA använder till både film och skönhet som är superbra!

Jag vet inte var du bor men jag känner en återförsäljare i Helsingborg så då kan jag hjälpa dig!

Gå in på kryolan.se
och cinemasecrets.com


Lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback