Electric purple



HÄR HAR JAG ANVÄNT EN LILA KRÄMSKUGGA FRÅN NONUBA SOM PRIMER.
PÅ ÖGONLOCKET OCH UNDER ÖGAT I YTTERKANT.

OVANPÅ DET LÄGGER JAG DEN LÖSA SKUGGAN SASSY, DEN SKIMMRAR I ROSA/LILA/BLÅTT, OCH DET METALLISKA I DEN KOMMER VERKLIGEN FRAM NÄR MAN LÄGGER DEN PÅ EN FÄRGAD KRÄMBAS.
SEN TONAR JAG UPP DEN I GLOBEN.

FÖR ATT FÅ MER DJUP I SMINKNINGEN APPLICERAR JAG SKUGGAN FLAMENCO I GLOBEN OCH UNDERÖGAT.

I ÖGONVRÅN OCH UNDER ÖGAT I VRÅN LÄGGER JAG EN LJUSBLÅ SKIMMRANDE SKUGGA FRÅN BODY SHOP

HÄR HAR JAG LAGT TILL SPARKLING BEACH PENNAN INNE I ÖGAT, SVART MASCARA OCH STJÄRNOR I VRÅN:)


OM MAN VILL HA LITE LJUSARE VARIANT, KAN MAN HOPPA ÖVER STJÄRNORNA OCH APPLICERA EN MATT VIT SKUGGA I ÖGONVRÅN.
HÄR HAR JAG TAGIT MATT WHITE


Kommentarer
Postat av: Marie

Yes! Yes! Yes! Detta är mina favorit färger! Jag vill ha allt honey bunny! Skriv det på listan ;) Jag ÄLSKAR denna sminkningen! WOOW!!

2010-02-24 @ 20:49:11
URL: http://mariehaessig.blogspot.com
Postat av: Marie

Sassy & SParkling Beach har jag redan! ;) Ska springa in på Body Shop, eller är den gammal?

2010-02-24 @ 20:51:19
URL: http://mariehaessig.blogspot.com
Postat av: Aimee

tack!

den e gammal, men det finns säkert liknande från något märke, då är det flamenco du behöver för det har du inte va?

har dom nouba i geneve´?

2010-02-25 @ 14:32:55
Postat av: Malin

aaah, vad snyggt! Jag blir imponerad av krämskuggan, hur lägger du den? Med pensel..syntet? Jag vill springa direkt in i badrummet och testa! Förresten makeupartisten som jag försökte hitta namnet på sist vi sågs är Amelie Holmberg, inget annat. Vi hade henne på utbildningen i Landskrona. Kram på dig!

2010-02-28 @ 08:24:22
Postat av: aimee

Hej!

ja precis, med syntet pensel. man kan applicera den med fingret oxå, men blir mer djup färg om man gör det med pensel!

kram

2010-02-28 @ 17:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback