KREATIV BLOGGER


Det pågår just nu en lek som heter "Kreativ blogger" som går ut på att den som blir nominerad ska skriva 7 saker om sig själv på sin blogg.:)
Jag har blivit nominerad av Isabelle

Here we go!

1.
Jag är en väldigt känslig person och gråter alltid till film och tv, bla en Marabou reklam där en gubbe säger
"Jag har fått änglarna att sjunga", när han ser några tjejer som är gatumusikanter som spelar fiol....

2. När jag var 4-5 år fick jag frågan- "vad jag ville bli när jag var stor" mitt svar var- "PRÄST-för då får man hålla bebisar" alla tyckte det var jättekul och jag fatta inte varför alla vuxna frågade mig det hela tiden haha
Andra yrkesdrömmar förutom det jag jobbar med nu var rockstjärna,tatuerare eller vetrinär.

3. Jag är uppvuxen i en andlig familj, båda mamma och pappa har jobbat som medium och är ett släktdrag som följt oss alla i familjen. Jag har lagt tarot i snart 10 år. Och sökte även in till programmet det okända som går på tv4plus, men en nära vän till mig gick bort och jag åkte aldrig till uttagningen..

4. Jag älskar tatueringar och har praktiskt taget armarna fulla, har även tatuerat min sambo och det var svårare än jag trodde, mitt ego fick sig en törn;)

5. Musik är min stora passion förutom make up/hår och konst.
Jag var punkare när jag var 12-15, sen var det mer hårdrock, sen var det sleazerock som gällde. Nu är det en blandad kompott av allt och lyssnar på massa olika musik från 50-90 tal. Musik quiz vinner jag alltid;)

6. Jag har en vän som jag kännt sedan dagis som heter Dyvecke, vi har gått igenom alla perioder med varandra, med få uppehåll.
Vi delade en stor passion när vi var små, att hitta fågelägg och försöka få dom att kläckas?!
Sen var vi båda också livrädda för E.T (är jag än idag) men tvingade oss själva att se filmen minst en gång i veckan, med kuddar framför ansiktet...den filmen är fortfarande som en skräckfilm för mig...

7. Jag har 4 syskon, en mamma som kör Harley Davidson och gjort i 30 år, en långhårig hårdrocks pappa
och en moster som är 1 år yngre än mig men är gift har en son och bor nu i Genevé(saknar er!!)
Jag är döpt efter Ozzy Osbournes dotter "Aimee"
Min sambo har intatuerat mor och far i ansiktet och 1 utslagen framtand(av en jävla nazist), men är snyggare ,intilligentare, hövligare, smartare och snällare än någon jag mött!(de som träffat honom kan instämma!)
The Adams family got nothing on us!:D

Min nominering till kreativ blogger går till Marie

Kommentarer
Postat av: bella

hahaha vilken underbar läsning! Älskar sånt här "onödigt vetande" om andra:)



2010-02-25 @ 17:34:00
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Postat av: Aimee

jag med, älskar att läsa sånt när folk typ svarat på "20 frågor" haha

2010-02-25 @ 17:57:56
Postat av: Mammsen

Haha...vad roligt att läsa...och framförallt TITTA på dina extremt fina sminkningar...here we come HOLLYWOOD

2010-02-25 @ 18:07:24
Postat av: Aimee

Tack mammama!

2010-02-25 @ 19:26:48
Postat av: Dyvecke

vad gulligt du skrev om oss :)

handlade på röda korset i höganäs idag, ska ta dit dig en dag, skitbilligt!!

puss puss love ya!

2010-02-26 @ 17:41:40
Postat av: Danni:)

Tack babylove! Du är finast du!

2010-03-02 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback