Ny mascara

Idag kom min älskling hem med en ny mascara till mig:D
Den jag suktat efter enda sedan jag såg reklamen för den:) Fast jag kan alla försäljnings knep "in the book" blev jag hooked, trots att en blind kan se att de alltid har lösfransar i reklamen;)
Här är den, Falsie volume express mascara från Maybeline.

Borsten är stor som en borste på en volymmascara ska vara, den är även böjd, och platt på ena sida..
Den har alltså egenskaper både från en förlängande borste, en böjande, och då volym..har inte fått prova den än eftersom jag redan hade mascara på mig när jag fick den.
Provade den på mina småbröder och den var imponerande;)
Ska bli kul att se imorgon!

Kommentarer
Postat av: A

Tänkte fråga om du kunde visa hur du gör dina ögonbryn så de blir snygga? :)

2010-02-26 @ 03:10:37
Postat av: Aimee

ja absolut! håller redan på med ett sånt inlägg!:D

2010-02-28 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback