Nya ögonskuggor

Idag var det dags att fylla på förrådet:D
Jag behövde två nya higlights och det fick bli microwshadow "WHITE" som är en matt vit skugga, och microwshadow "TAKE OFF" som är min favorit highlighter.
Jag tog även en sväng inom MAC i malmö efter att elevrna slutat för dagen, tyvärr har de inte hela sortimentet i Malmö men hittade ändå två fina skuggor:)
När jag åker till Marie som bor i Genevé ska vi shoppa loss rejält på MAC och alla stora make up kedjor där:D

Jag glömde handla den skugga jag faktiskt gick in där för att handla "carbon"-världens bästa matta svarta skugga!

Tyvärr fick jag fota i badrummet så ljuset är kasst, skuggan till vänster är mer grön,och den till höger är mer blå.

Och highlightsen

Den till vänster är guldskimmrig, och inte så gul.



Kommentarer
Postat av: Johanna

hej!



vad lustigt för det är den blå (MAC) skuggan jag har, och känner mig sjukligt blek i den, du kanske har lite tips på vad jag kan ha till?



kram kram Johanna

2010-02-23 @ 22:45:05
Postat av: Aimee

hej! ja förutom de sminkningarna jag visat här så kan man alltid löra brunt i glob och ytterkant för att neutralisera, så kör du shimmermoss i mitten, och en neutral higlight i ögonvrån.-

eller applicerar du hela globlocket med shimmermoss och bara gör en svart tjock eyeliner ,mycket mascara och vit kajal innanför ögat:D

2010-03-01 @ 17:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback