ÖGONBRYN

JAG HAR FÅTT FRÅGOR OM HUR JAG GÖR MINA BRYN, DET INLÄGGET ÄR PÅ VÄG!

TILLS DESS TÄNKTE JAG VISA SMÅ RIKTLINJER NI KAN GÅ EFTER NÄR DET GÄLLER ERA BRYN.
(Klicka på bilderna för förstoring)

UTGÅ FRÅN ER NÄSVINGE,
TA EN PENSEL OCH RIKTA RAKT UPP FRÅN ER NÄSVINGE-DÄR SKA BRYNET BÖRJA
UTGÅ FRÅN ER NÄSVINGE,
TITTA RAKT FRAM,VINKLA PENSELN SÅ DEN GÅR SNETT ÖVER ER PUPILL-DÄR SKA HÖGSTA PUNKTEN VARA
UTGÅ FRÅN ER NÄSVINGE,
RITKTA PENSELN SNETT MOT YTTREVRÅN AV ERT ÖGA-DÄR SKA BRYNET SLUTA


ALLA HAR VI OLKA BRYN,ANSIKTSFORM OCH FÖRUTSÄTTNINGAR.
JAG MENAR INTE ATT DETTA BRYNET ÄR DET ENDA RÄTTA-DETTA ÄR MER EN GUIDE SOM KAN UNDERLÄTTA I ÖGONBRYNSPLOCKNINGEN OCH NÄR NU MÅLAR DINA BRYN.





Kommentarer
Postat av: bella

Nästa gång du kommer till jobbet ska du få se så fint vi fått:)

Sen du fick din nya kamera är det jättekul att se alla bilder du lägger ut!

Så snyggt!

2010-03-01 @ 21:15:21
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback