Extensions

Igår satt jag i löshår på Dyvecke:)
Jag använder äkta hår som man fäster slinga för slinga,
på var slinga är det kreatainvax
(kreatin är det som vårt hår är uppbyggt av)
Du kan platta, föna,locka, färga löshåret.
Eftersom det är äkta hår så kan du behandla det som ditt eget.
Men det får inte någon fukt från hårbotten som ditt egna hår,
så man måste man vara noga med att använda inpackning och produkter som reder ut.
OCH ALLTID VÄRMESKYDD NÄR DU ANVÄNDER VÄRMEVERKTYG! Precis som vanligt alltså:)

Detta är det mest skonsamma och bästa sättet att förlänga/förtjocka hår på!
FÖRE                                              EFTER



Dyvecke ville ha det så långt som möjligt, jag bara klippde topparna och gjorde en A form,
och klippte upp det lite i längderna.
Bättre att börja långt, sen kan man alltid klippa det sen;)
SÅ HÄR LÅNGT VAR DET INNAN JAG KLIPPTE DET

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! Hur länge kan man ha dessa extensions i håret? vad kostar det att göra en sån förlängning? Sliter det mkt på håret när man vill ta av dem?

2010-01-29 @ 19:09:27
Postat av: Marie

Vad snygg du är Dyve!

2010-01-30 @ 18:57:02
URL: http://mariehaessig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback