i väntan..

I kväll ska jag äntligen få träffa in älskade Dyve igen;)
Hon som var i London och lånade mitt minneskort och som jag glömde min sladd hos......yada yada

Tråkigt att allt har stängt idag, vi som skulle dricka vin:(

Snaaart kommer mer uppdateringar!! så fort jag fått mina saker igen.
Ni måste tycka detta är en väldigt oglammig blogg där tiden står still haha..
Jag ska göra det väntan värd! eller vad man säger..

och Marie din blogg e fantastisk, du måste hjälpa mig!! synd jag inte kunde lämna en kommentar:(

puss på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Darling darling..

Ja, det är kanske lite mer komplicerat än DIN.. ;) Men du klickar på COMMENTS sen skriver du (alla uuuunderbara komplimanger) sen måste du signera, om du inte har ett konto så väljer du antingen anonym eller namn/URL.

Comprende? Cat Fish?

2010-01-06 @ 19:58:42
URL: http://mariehaessig.blogspot.com
Postat av: dyve

2010-01-07 @ 16:11:25
Postat av: dyve

hehe.. blev tomt... aå vill jag ha mitt hår på min fest!

puss love

2010-01-07 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback