Last supper

Igår hade vi som sagt avslutnings middag med eleverna som nu är klara med sin Make up srtist utbildning! Grattis!
Men vi firade även av mig... Jag kommer numera nämligen jobba som make up artist och hårstylist lärare på en ny gymnasieskola som startar i höst i Helsingborg.
Drottning blanka heter den, och finns i Malmö , Göteborg och Helsingborg.
Ska bli super kul och spännande! Kommer sakna alla i malmö otroligt mycket och har haft måånga underbara år med elever och kolleger där.
Men nu var det dags att prova nya breddgrader, framförallt ska det bli skönt att slippa pendla!  
Tack Isabelle och Heidi för alla våra år tillsammans! kommer sakna er ENORMT!! *LOVE*

Här har vi eleverna (dock kunde ej Janica komma)


och här är vi alla lärare med

Från vänster:
Heidi-Lärare, Izabella, Isabelle-lärare, Helena, Jag, Hermoine, Shagufta.  (Janica önskar dig med all lycka)

Ha det fint alla! så ses vi snart! På återseende som indianerna säger.

Kommentarer
Postat av: bella

Tack Aimee för allt du gett mig! Jag vet att vi kommer fortsätta höras och ses men jag kommer följa dig här:)

stor kram

2010-06-26 @ 19:20:09
URL: http://bellamakekupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback