Must have

Här vill jag lyfta fram några nya produkter
Ett nytt läppstift som heter "peachy", en läppenna som heter "my precious coral"
och det snyggaste rouget på läänge:D- "Must have".
Alla 3 produkter tillhör Make up stores nya "5ifties look"
FÖRE EFTER

Bilderna är tagna i olika ljus, både läpparna och kinderna är lite mer rosa i verkligheten.

Tyvärr fick jag ingen bra bild som gav rouget rättvisa, det är mer rosa än oranget.
Till detta hade jag en av de nya nagelacket (som nu är min sambos favorit av någon anledning)

Ett matt turkost! supersnyggt! och blir bara snyggare ju brunare man är, men funkar även om man e mjölkvit som jag;)

Har tyvärr glömt vad det heter, men ska ta reda på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback