STUDIO 54

NU NÄR ALLA ÄR INNE PÅ 50-TALET, KÄNDE JAG ATT JAG VAR TVUNGEN ATT REBELLA MOT DET:D
DENNA MAKE UP ÄR EN 70 TALS MAKE UP OCH INSPIRERAD AV DISCO ERAN OCH STUDIO 54
(klicka på de markerade orden för att se bilder och videos)




(klicka på bilderna för förstoring)

FÖRUTOM 80-TALET ÄR JU 70 TALET MED BÅDE
PUNK,DISCO OCH BÖRJAN AV HÅRDROCKEN ,
DET MEST SPÄNNANDE ÅRTALET GÄLLANDE MAKE UP, MODE, MUSIK OCH HÅR:D
SÅ JAG TYCKER ATT DET OXÅ FÖRTJÄNAR LITE EXTRA UPPMÄRKSAMHET ;)

Studio 54
var en legendarisk nattklubb i New York under discoeran i slutet av 1970-talet. Klubben öppnade den 26 april 1977 i lokaler som tidigare hade varit en TV-studio. Steve Rubell och Ian Schrager grundade klubben och var dess ägare till början av 1980 då de blev dömda till fängelse för skattebrott. Under första halvan av 80-talet drevs klubben av Philip Pilevsky, innan Studio 54 slutligen stängde 1986.
DISCO LÅTEN NR 1, AV MINA FAVORITER BLONDIE


Vilken annan klubb kunde man/kan man rida in på en vit häst som Bianca jagger gjorde:D
för att ni ska få en känsla, kolla dessa klipp



Kommentarer
Postat av: bella

Vilka bulor i byxorna:-))

2010-03-02 @ 08:24:37
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback