This boots was made for...?

Not walking haha..

Igår var det mässa som sagt.
MYCKET lyckad sådan! Fan vad vi sminkade, 7 timmar non stop!!! med typ 1 person var 20:e minut..Heeelt sjukt!
Jag hade ju dagen till ära ett par stövlar med lite klack, ville ju se fin ut....MEN det var ett stort misstag, hemskt golv och stå konstant i så många timmar gjorde att jag tillslut fick blåmärke! under mina stortå naglar!
kändes ungefär som en elefant trampat på mig haha

Tack alla ni som visade intresse för oss och för våra märken!

Och utan "Cinema secrets"- Brush cleaner hade det inte gått!

Den både rengör, decinfiserar och återfettar penslarna!
man kan til loch med rengöra, skummgummi applikatotrna i den och sina foundations och concealer penslar.
Helt sjukt, jag hällde upp brush cleaner i en plastmugg sen doppa jag min concealer pensel i och torkade av med handuk, allt var borta!

Innan när man sminkat på modevisningar har det alltid varit ett problem för inga andra brush cleaners jag provat kan rengöra applikatorer och de penslar man använder till läppstift,foundation och concealer.

Och penslarna torkar direkt!!:D




Dessa korten var de enda jag hann ta,, detta var innan allt drog igång.
Jag hade inte äns tid att ta upp min kamera och fota haha

Tack för en toppen dag Dyve!

Kommentarer
Postat av: Dyvecke

Tack själv love!

Hade aldrig gott utan dig... vilken dag!

Vi får ta en kväll med lite vin snart!

Puss Dyve

2010-03-22 @ 16:03:32
URL: http://dyvecke.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vart köpte du den? beställde du den från deras hemsida eller?

2010-03-23 @ 21:31:43
URL: http://doolallymakeup.wordpress.com
Postat av: Aimee

näe jag har ju turen att vara bästa kompis med den enda återförsäljaren i sverigie:)



men annars kan man beställa på deras hemsida!

2010-03-24 @ 11:27:34
URL: http://prettybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback