Lash recycle

Igår morse var jag trött och hade ingen inspiration, men kände inte för en dag med bruna skuggor
(som jag annars brukar ha om jag är oinspirerad)

Hittade en ensam liten frans som jag klippte av på mitten, och applicerade i ytterkanten på ögonen, i frans asken låg det även 2 små ynka fransbitar kvar från en annan frans jag klippt, de fick sitta under ögat i ytterkant.
Lite turkos kajal och turkos mascara, sen är man ready to go!:D


Så släng inte överblivna fransar, klipp itu gör nå' roligt me dom vettja;)

Det var en sån här frans jag delade på mitten, den andra fransen har på nått vis försvunnit haha.
Pennan jag använt är "Sparkling beach", och "Turquoise mascara". Båda produkter från Make Up Store

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Smaart! Jag har nästan aldrig lösfransar jag 'r sämst på sätta på mig..det blir jämnt kaos :P

2010-05-26 @ 13:18:15
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Dyvecke

sååå fint! loves it! så vill jag ha i stockholm :)

2010-05-26 @ 13:23:47
URL: http://dyvecke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback