Spin me right round

Imorgon är det Bal i Helsingborg:D

Det blir fullrulle på salongen med massa sminkningar och ton av hårspray, älskar balen:)
Detta året ska jag komma ihåg att fota alla fina baltjejer så jag kan lägga upp här!
Var själv aldrig på någon bal, säger som askungen "Vad är en bal på slottet....aaah"
, så lever ut allt genom andra haha.

Sen på kvällen ska jag Dyve,& marie se Sex And The City :D Wieee fab fab fab
På fredag flyger vi till sthlm och förbereder oss inför skönhetsmässan som vi ska jobba på på lördagen.

Ikväll ska jag bleka min utväxt och funderar på att smälla i den turkosa färgen lite här o där...får se vad jag gör:)

Toodles så länge! Puss

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag var inte heller på balen :P .. jag ska sminka en tjej som ska till balen också..förra året sminkade jag också en kompis :) .. oh sex and the city vill jag också se!! :D så roliigt

2010-05-26 @ 13:20:05
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback