Treasure

Gick igenom min data idag, den krashade ju för ett tag sedan och har inte haft data på ett tag, då hittade jag en sminkning jag inte publicerat..inget extravagant men ändå..
På min stationära data har jag också bilder jag aldrig hann överföra innan den la av..jag jinxar teknik ska ni veta! Min mobil lägger av lite då och då också..Hate it!


Dessa skuggor har jag använt;


Alla skuggor förutom "Cork" är från Make up store, "Cork" från MAC.
Inne i ögat har jag änvänt pennan "Tropical" från Make up store och mascaran "Turquoise"

Kommentarer
Postat av: julia

duuktig du är aiimsaan , kan vi inte ha ett "kändis" tema där alla väljer ut en kändis så ska vi sminka och fixa håret som de?? :D

2010-11-26 @ 20:57:54
URL: http://juulijaah.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej igen! Det är jag som skickade ett meddelande förut, om du minns kanske. Tänkte bara höra om det är okej om jag länkar till din blogg från min? :) Tycker din blogg är så inspirerande som jag även skrev förut och skulle bara vilja länka till dig så andra får se hur grym du är på de du gör :)

2011-01-07 @ 17:02:32
URL: http://missea.blogg.se/iwillmakeupyourmind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback