Raven


Som ni vet är jag ett STORT fan av seren Ru Pauls Drag race, och har ni inte kollat in serien än, rekommenderar
jag att ni gör det NU...NU!
Har redat kollat igenom hela säsong 2 och är på 3:e redan..RIKTIGT beroende framkallande.
Favvoriten från säsong 1, är ju Nina Flowers som jag pratat om innan på bloggen.
Min nya favorit från säsong 2 är RAVEN...SÅ JÄVLA SNYGG!!



Mathu Andersen som är en av bästa make up artisterna som finns( som jag tjatat om på bloggen), som är en gammal Club kid och gjort de coolaste sminkningarna till bla. Top Model och gör Ru pauls hår och make, är med i säsong 2 och coachar tjejerna i ett uppdrag... Och en liten tease är att i säsong 3 är en annan världskänd make up artist med som deltagare som oxå sminkat till Top model- Raja, även han en gamman Club Kid..

Check it out!! Eleganza, Extravaganza!!


Kommentarer
Postat av: Yvette

Åå hon var min favorit med =) Var har du köpt den paletten från mac? hoppas allt är bra med dej fröken. Kramen

2011-02-25 @ 18:34:58
URL: http://snakeeyesbitches.blogg.se/
Postat av: Yazmine

Älskade Ravens ögon.

Vet du hur man sminkar sig till sånna fantastiska ögon ??? Vilka ögonskuggor och hur man applicerar det?? Vore ytterst tacksam för svar

Tack på förhand

Yazmine

2011-03-10 @ 09:56:27
Postat av: Jessica

Hej!

Vet inte hur ofta du tittar in här, men jag har tänkt blondera mitt hår, superblont, och tänkte göra det hemma. Skulle mkt hellre gå till dig så klart men har inte råd. :( I alla fall, vilken färg/märke rekommenderar du? Och hur många paket tror du kan behövas? Nåt mer jag bör tänka på??

VET att det sliter nåt sjukt på håret, men tror mitt hår klarar det?!

Blir supertacksam för svar! Kram

2011-03-17 @ 21:57:32
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Supertack för svaret och hjälpen! :)

2011-04-01 @ 16:19:15
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Okej, men de gör inte så mycket :)

2011-05-04 @ 15:47:57
URL: http://nattstad.se/Zamiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback