Platinum Blonde

Har hittat den bästa produkten om man vill ha riktigt vitt hår!!
Alla som har blont håt och velat ha det vitt eller kallare i nyansen har säkert provat alla olika silvershampon och toningar...med varieande resultat. Ofta blir man lila, eller blå eller grå:/


Men Wella fresh nr 0/6 är magisk!!
Den är som ett geleshampoo i konsistensen och är violett färgat (lila tar neutraliserar gult) som du tar i när håret är handukstorkat, låt verka 5-20 min.
Jag lät mitt sitta i 20 min och jag blev inte grå eller lila!!


Jag köpte min här , jag vet inte om ni kan beställa därom ni inte är registrerade frisörer/egenföretagare.
Men ni kan alltid googla runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback