Lash but not least


Jag älskar lösfransar ju större dessto bättre:)
Det man alltid måste göra när man ska ha lösfransar är att gnugga in svart kajal mellan dina egna fransar innan du applicerar de lösa. detta gör man för att huden inte ska synas igenom mellan dina egan och de fejkade.
Jag applicerar fransarna när jag är klar med resten av make upen, annars är det lätt att skugga faller ner på fransarna och gör att de ser dammiga ut.
Innan du limmar på dom så böj dina egna fransar och måla lite mascara, sen när du har fransarna på målar jag ytterligare med mascara för att binda ihop dom.

VAD JAG ANVÄNT:
(Från ljusast till mörkast)

SKUGGOR:
*Take off blandat med White -Make up store
*Ghetto -Make up store
*cupol -Make up store

PENNOR:
*vanilla -Make up store
*Minted -MAC
*sparkling beach -Make up store
Alla dessa tre har jag lagt inne i ögat, först vanilla, sen Minted, sen sparkling beach då får man den petroliumblåa färgen. Vanilla är jätte bra att lägga först om man vill göra en annan penna ljusare eller få fram en ny nyans!

Under ögat har jag pennan Minted med skuggan Cupol övanpå.
Fixera alltid pennan du har uppe eller under ögat med skugga, då slipper man kladd!
Dock EJ inne i ögat såklart.

ROUGE:
*Seduce me pink -Make up store

LÄPPAR:
*Creme the cup lipstick -MAC
*perfect Pink lippencil -Make up store

Kommentarer
Postat av: Schober

"Aimee om 50tals vinge:

Fan vad snygg du är!!:D

du är skitsnygg i pinup ala 40tal!"



Aaw vad snäll du är! TACK snyggo!



2010-07-18 @ 19:38:12
URL: http://schoberssmink.blogg.se/
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Men de står ju två gånger i inlägget :P

2010-07-18 @ 20:54:39
URL: http://candis.se
Postat av: Jessica

Snyggt!! :)



Du får också beställa en design som jag gjorde då! ;) För jag kan verkligen inte heller det där med koder och grejer haha! :)

2010-07-18 @ 23:34:45
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback