Sotade ögon med lila

Sotade ögon kan man göra med alla färger, bara man har en nyans av färgen som är mörkare och en mörkare penna.
Begränsa er inte till svart och grått!
Här har jag haft olika lila skuggorna. Pennorna jag använt är en lila och en midnatts blå.
penslarna jag jobbat med är de japanska lyx penslarna från Chikuhodo som du kan köpa genom Kohlindo. http://www.kohlindo.se/butik/
Oavsett vilket märke du föredrar, se till att du har en toningspensel av äkta hår! Sotade ögon kräver just SOTADE kanter!



Lägg till lite glitter och du höjer glam faktorn!:)


Matcha med ett mörkt lila nagelack och du är stilsäker i höst!

Dessa produkter har jag använt:

*Eyeprimer tinted. Makeupstore
*Eyeshadow "Hush". MAC
*Eyeshadow "satellite dreams" .MAC
*Eyeshadow "Beauty marked". MAC
*Microshadow "Honeypie purple". Makeupstore
*Ögonkräm/higlight "photo up under eye brightner". Smashbox
*Concealer "chai". Makeupstore
*Foundation"Olive matt" Makeupstore
*Puder "Wonderpowder "Gobi",  Loose powder "milk". Makeupstore
*Eyepencil "Purple", "blue sea". Makeupstore
*Ögonbryn "taupe". Makeupstore
*Läppar lippencil "Goldenpurple", lipstick "Nugget". Makeupstore
*Rouge "pink" . Joe Blasco
*Shadeing "New york-dualfoundaton". Makeupstore
*Highlight "takeoff"+"hush". Makeupstore/MAC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback