Turkosa slingor

Jag tog ut mitt löshår i förrgår. Då pasade jag på att göra de turkosa slingorna.
Nu blandade jag "tropical green", "turquoise" och inpackning för att få denna snygga blågröna färg.

Tänk på!
om ni använder en blå färg med gröna inslag så ska inte ditt eget hår vara för gult!
Blått och gult blir ju Grönt, därför blandade jag i en blåare färg-"turquoise" för om jag hade använt
"tropical green" enbart hade det blivit mer gröna slingor.
Så är ditt hår varmare i färgen än mitt använd bara "turquoise" för att inte förstärka det gröna:)


Alla "crazy colors" är ju rena pigment så för att inte få för mörk färg så blandar jag ut med inpackning.



Kommentarer
Postat av: lindoooo

wow SNYGGT! VART fick du färgen ifrån !? har tänkt med lite torkosa slingor också ;)

2010-10-15 @ 22:40:33
Postat av: Aimee

Tack! De är från directions, köpt på buttrix!

:D

2010-10-17 @ 12:07:15
URL: http://prettybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback