Favvo penslar

Här är mina 3 favorit penslar.
De enda man behöver för att göra snygga ögon make-uper!

Pensel nr 1. Använder jag för att sudda kajal pennor, rama in under ögat med skugga, och även till ögonbrynen när jag fyller i brynskugga.

Pensel nr 2. Är världens bästa tonings pensel!! Från Joe blasco, den är stor, mjuk med ändå kompakt.
Toningarna blir kanon!
Jag gillar lite Kompaktare och hårdare penslar till tonig, då har man mer kontroll än med mjuka fluffiga.

Pensel nr 3. APPLIKATORN- bästa ever! den gör att man får MYCKET pigment, mycket av skuggan, mycket färg och den enda penseln till lösa skuggor!
Använder alltid applikator till alla skuggor som ligger PÅ locket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback