Drottning Blankas Gymnasieskola

Som ni märkt har det inte hänt mycket här på bloggen på ett tag.
Har som sagt fullt upp med mitt nya heltids jobb som stylistlärare på drottning Blanka skolan i helsingborg, och på kvällarna och helgerna är jag i salongen...lägg till hem och familj, träning på det..inte mycket kvar.

Men tänkte iaf läga upp lite bilder från skolan, och från dagens lektion därvi hade halloween tema.
Detta är bilder från klass B, och imorgon ska jag fota när klass A har sin lektion!



Suuperduktiga är ni! shit vad imponerad jag blev av er kreativitet, som annars brukar vara scårt i början.
Detta är första gången eleverna gör eget kreativt arbete.



Jag visade hur man kunde göra sår med hjälp av läppstift, svartskugga och nagelack:


Kommentarer
Postat av: Schober

Åh jag vill ocksååå!

2010-10-29 @ 01:05:53
URL: http://schobersssmink.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Jätte duktiga!! :)

2010-11-08 @ 15:22:19
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback