Kitschigt julpynt!

Hittade ju världens bästa julpynt med mitt namn på de;)

Parfymflaska(påminner om min tatuering) och nagelack:D
Läppstift finns oxå d ska min kära moster försöka fixa åt mig.

Hur coola är inte dessa!!? disokulor :D
Tills vi fått vår rosa gran får d vara lite dekoration runt om i lägenheten

I loove my pink! och glitter och paljetter överallt tack!
Hela min garderob har mer glitter och paljetter än en dragqueens nu:D Im all about the bling honey!:D


Iggy beundrar de fina kuddarna...tagen på bar gärning:D

Superfina värmeljus hållare, ska införskaffa turkosa och neongröna oxå:D
Så matchar d min inredning..hihi

It's gonna be a PINK christmas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback