~Halloween~

Det var en toppenkväll...ja nästan iaf, lite kaos som jag inte ska gå in på här men kaoset gjorde att vi aldrig hann blev utnämda som vinnare utan fick lämna stället innan vinnaren blev presenterad.
Så priset gick till 2 teletubbies:/ vafan! vem som helst kan ta på sig en jäkla dräkt.
Då kunde dom valt någon annan på stället som iaf hade lagt ner lite tid på sin oufit och sminkning. Typiskt svenskt!
aja..Ännu en sak som var störigt var att ingen hade digitalkamera så inget blev ordentligt fotat, fick fota med min mobil. Och jag och Danne blev aldrig fotade ihop äns:( Och Danne hade snickrat och gjort en jättefin "stringholder" i trä.
Hittade inga vita linser så fick bli en snällare variant.




Marie sminka jag som var scaaary mimare:D

Så jäkla snygg vad hon än har för kladd:D

Sen har vi staf som jag ville skulle vara drag, men han var för lat för, så det blev zombie/ruttet lik

Som sagt hade bara min mobil att fota med och det bli ju sådär:(

Sen har vi Gunel som vi kallar henne, som var Lisbeth salander i "män som hatar kvinnor".
Har inte sett filmen men hon berätta hur hon såg ut, tydligen hade hon en röd reva/streck mitt i ansiktet..i dont know..Cool e hon iaf


Här utan luva,cigg och atteraljer :)


Sen har vi Lukas och Pim som var utklädda tii min sambo Danne haha
Utan tand, med "Mor" och "far" tatueringar, favoritkepsen och allt. klockrent gjort av dom!:D
Även de enda bildeena på danne(den riktiga då) från kvällen:(



Så var ja tvungen att lägga upp en bild på kära pappa, som provar en del av Dannes utstyrsel:)

Happy halloween!
Det var det...sorgligt men sant

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså hur coolt som helst Good Job!



/ Carro

2009-11-03 @ 19:12:27
Postat av: Sandra Sellin

Skitsnyggt ju, synd att man inte fick se er in action på Halloween, hade sett fram emot att se det... Hoppas allt är bra!

2009-11-03 @ 22:06:31
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback