DMK-Cosmetics

Idag när jag kom till salongen såg jag att jag fått en påse full med
DMK Cosmetics
produkter av Mette som har Mette´s Cosmetic i Råå.
Åååh e så exalterad har pratat om detta så länge ska bli så kul att äntligen få prova det!!
Jag kommer fördjupa mig mer om var produkt när jag provat dem!



*Creme Glaze                    
*HD Loose Powder

*Brush Cleaner

*Herb & Mineral
*Crème Glazé brush
*Svampar
*Puder puff

PALLETTER:
*Highlight/Contoure palette -Highlights & Shadings
*Neutralizing palette -Färger som neutraliserar allt du kan tänkas vilja täcka! Finnar, ärr, blåmärken, rosea
*International Series foundation palette -Ljusa foundation toner som är anpassade för europeisk hud.




DMK Cosmetics har tagit fram revolutionerande basprodukter med foundatons, correctors,Highights/Shading, puder och penslar och vertyg till.
DMK-Står för Danné Monatuge-King han är biokemist och forskare, har efter närmare 40 års forskning inom hudvård och kroppsvård utvecklat det som idag är ett av världens mest dynamiska och avancerade hudvårdskoncept, som han själv berättar har han aldrig kunnat hitta make up som matchar de krav och klass som hudvården han byggt upp.
Därför slog han ihop sig med de bästa make up artisterna och har nu tagit fram DMK-Cosmetics.

"The canvas must be prepaird before the paint gpes on the canvas"

Vill ni veta mer om sminket gå in här , vill i läsa om DANNÉs hudvård gå in här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback