Mermaid

När jag var liten ville jag vara en sjöjungfru efter jag sett filmen "Little mermaid":D
Jag hade inte fyllt 4 år äns när jag såg den,
mina kusiner hade varit i Thailand och köpt den där,
så jag såg den engelska versionen nästan 1 år innan den fanns här. Jag blev besatt av den:D






VAD JAG ANVÄNT

SKUGGOR
*TAKEOFF
*HOLIDAY
*CITY DJUNGEL
*SMARAGDE
*CUPOL
Alla skuggor från make up store
PENNOR
*GREENCARD
*CRAZYLAZY
Båda från make up store
(jag blandade dessa två på den fuktiga linjen, för att få samma färg som city djungel skuggan)

LÄPPENNA
*FLUFFY- make up store
LÄPPGLANS
*STOP! LOOK!-mac



SMINKNINGEN I ETT ANNAT LJUS

HÄR SER MAN HUR MYCKET LJUS PÅVERKAR HUR FÄRGERNA KOMMER FRAM.
TÄNK PÅ DET NÄR NI SMINKAR ER I BADRUMMET:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit snyggt Aimee =) Gillar färgerna som tusan =)

2010-02-06 @ 18:49:29
URL: http://snakeeyesbitches.blogg.se/
Postat av: Aimee

Tack så mycket:)

2010-02-07 @ 17:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback