Make up & glasögon 2

I mitt första inlägga "Make up & glasögon" beskrev jag vad jag tänker på när jag sminkar mig och ska ha glasögon.
Det enda jag egentliden försöker undvika är en sotad make up men svarta och för mörka skuggor.
Eftersom jag lätt liknar catwomen då(för om sminkningen är mörk så blir det som en svart mask)

Här är ett exempel på en sminkning till som funkar bra till kraftiga bågar.
Här har jag en guldbrun ögonpenna inne i ögat, men det funkar eftersom den inte är svart.





Jag använder bara glasögon när jag jobbar så därför är det lite softare make up jag visar här, alltså ingen kvällsmake.

VAD JAG ANVÄNT



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! Såna här tips uppskattas =) ska testa det en dag :)

2010-01-23 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback