Blush lips

Om man inte orkar göra en avancerad make up så lyfter alltid ett snyggt läppstift och ett snyggt rouge och man ser genast piggare ut!
Jag har sällan något på mina läppar eftersom jag oftast målar mig mycket kring ögonen.
Oftast har jag  "nude" färgade stift eller starkt rött eller styarkt rosa. hellre matt än med skimmer, och glans är jag inte mycket för. här har jag endast en bra bas, pennan "taupe" runt ögonen+mascara, rouge och läppstift!


Detta stift heter "Blush" och är från make up store, och funkar oxå utmärkt till kinderna som just rouge!!
Just på dessa bilder har jag använt persikor/rosa rouget "Sugarpink" som är en storsäljare från make up store.
Den funkar utmärkt som skugga oxå! begränsa inte andvänings områdena på ert smink!;)

Kommentarer
Postat av: Schober

Du passar SÅ bra i det rosa stiftet! RAWR!

2010-07-27 @ 01:34:34
URL: http://schoberssmink.blogg.se/
Postat av: Aimee

TAACK:D

2010-07-28 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback