Glitter Pallet

Denna fick jag av min moster sist hon var i Sverigie ( den är köpt i geneve),
men jag hade lagt den i en väska jag inte använder så mycket så blev överförtjust när jag hittade den igen:D
De är glitter i rlämform som du tar med fingret eller med applikator. Tyvärr ser man inte glittret så tydligt.


NYX är ett amerikanst märke, de har grymm make up och massor med sånna här glitter paletter. kolla här
De är i krämform och perfekta att applicera ovanpå ögonskugga.
Detta glittret ramlar inte ner på kinderna och är lätt att hantera.
Kolla in deras hemsida här, så jäkla coola grejer. synd det inte finns här :(
Glitter Cream Palette SEK 139, Nyx Cosmetics - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Oh en sånhär har jag önskat huur länge som helst!! SÅ snyggt!! NYX har så snygga palletter men jag har inte provat dem men jag har inte läst att nån har klagat över produkterna!

2010-07-15 @ 14:43:11
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback