GreenPink

Det är svårt att se på bilden, men den skimmrar i grön/guld och rosa aprikost, SNYGG!

Jag gillar skuggor med många dimensioner, det gör att den blir annorlunda beroende på vad du matchar den med.


Här är den nya skugga jag köpt på BON VISAGE i malmö som är en butik som säljer produkter från Peggie sage.
Peggie sage har allt inom make up, naglar och hudvård samt penslar, väskor m.m
Men framförallt är deras ägare otroligt trevlig och hjälpsam, blev helt chockad över hur hjälpsam och tillmötesgående han var! Sånt gillar man!  Tyvärr är det inte ofta man blir väl bemött av personal i butik, och eftersom jag själv jobbat i butik i massa år så vet jag hur viktigt det är med ett trevlig personal, för oavsett hur bra produkterna är vill man ju inte gå tillbaka till en butik där man blir dåligt bemött.

Så en eloge till dig Fredrik Friberg!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag älskar också sådanna skuggor! Norrköping är så fattig på sminkbutiken... vi har MIST och det är bäst tycker jag.. sen MUS.. and thats it :P

2010-07-06 @ 12:26:55
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: ingegerd

kul med lite annat!!!

2010-07-07 @ 10:00:06
URL: http://nicecandylife.blogg.se/
Postat av: Aimee

Vanessa: Mist har väl oxå grymma skuggor, typ masa skuggor där det är flera färger i ett?

har aldrig handlat något på mist, måste bege mig dit. synd det bara finns i malmö:/

2010-07-07 @ 12:36:03
Postat av: Vanessa

Jaa dem heter colour vibration ! Jag har några stycken av dem! Du kommer nog älska dem! Dem är såå snygga! verkligen något du har missat! :D

2010-07-07 @ 15:43:50
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback