Gypsy Queen

Idag känner jag mig som en Dragqueen med sminket, fransarna och det stora håret, och Danne tyckte jag liknade en zigenare med min turkosa sjal på huvudet;D
Jag har använt en lila krämskugga från NOUBA som primer under skuggorna. Lösfransarna sätter jag på sist!

Jag har satt fransarna med den längsta vippen inåt, alltså istället för att ha fransen så att den är längst i ytterkanten, satt jag lösfransen på motsatt öga så att den kortaste biten är ytterst och vice versa.
Detta gör att det blir en helt annan look, och inte lika "tungt" öga.

Klicka Här så ser ni hur det ser ut när man har fransen som man brukar, det är exakt samma lösfrans jag använt


VAD JAG ANVÄNT:



PÅ LÄPPARNA HAR JAG LÄPPSTIFTET "PRETTY BABY" :D (Från Make up store)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej! Hittade din blogg helt random och blev jätteglad överraskad av vilken snygg blogg det var, vad enormt duktig du är också! Äntligen har man en bra smink-förebild här i bloggvärlden :)

Jag har precis startat ett UF-företag med make-up och hårstyling-tjänst och det går bra! Har sminkat för modeshower m.m. Är 18 år iaf och tycker de här med smink är skitkul!

Ville bara skriva lite sådär "ändå" till dej och det skulle vara roligt om du kunde kika in på min blogg kanske? Har precis startat den åså, så jag har inte hunnit tagit så mycket smink-bilder osv. men, ja!

/ Ellie

2010-12-06 @ 20:43:02
URL: http://missea.blogg.se/iwillmakeupyourmind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback