Cidesco Skönhetsmässa

I helgen var jag och jobbade på den stora skönhetsmässan i Sthlm.
Jag och Dyvecke sminkade för Artdeco:D
Vi sminkade så penslarna glöd minst sagt.
Skitkul att träffa så mycket branshfolk från alla världens hörn!

Sen ska jag berätta om en heelt amazing grej som jag såg på mässan, som jag och Dyve antagligen ska bli återförsäljare till:) berättar om det i morgon...

En rolig sak var att det var tävling i Body paint, här är de coola målningarna



Klicka på bilderna för att se förstoring

Kommentarer
Postat av: Sandra Sellin

Gud så spännande!!

Tänk att få åka på en sån mässa!

Skulle verkligen vara drömmen!



Du är så duktig, Aimee!

Kul att kunna hålla lite koll på er även här uppe i norra skogarna!

Hoppas ni har det bra!

2010-06-02 @ 07:24:56
URL: http://sellinbeauty.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Oh wow ! hur många timmar kan de ta o göra en helkropps sminkning :O sådan talang!! :D

2010-06-02 @ 15:41:55
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback