BAD HAIRDAY?

OM JAG HAR EN DÅLIG HÅRDAG, VILKET DET KÄNNS SOM MAN ALLTID HAR:p
SÅ FINNS DET VISSA PRODUKTER SOM KAN RÄDDA OM MAN INTE ORKAR SÄTTA UPP HÅRET.

VISSA KANSKE TAMPAS MED ATT HÅRET SNABBT BLIR FETT, OCH VISSA KANSKE TAMPAS MED ATT HÅRET BARA ÄR SNYGGT DE FÖRSTA DAGARNA EFTER STYLING.
OAVSÄTT OM DET ÄR PGA FETT HÅR ELLER TORRT HÅR, ELLER ATT HÅRET BARA INTE VILL LIGGA SOM MAN VILL
SÅ ÄR LABEL M'S -DRY SHAMPOO EN RÄDDARE I NÖDEN!

DENNA PRODUKT SPRAYAS I HÅRBOTTEN, VÄND HUVUDET UPP OCH NER SKAKA HÅRET MED FINGERTOPPARNA I HÅRBOTTEN UPP OCH NER, DIREKT HAR DU FÅTT EXTRA VOLYM, HÅRBOTTEN ÄR INTE FET, HÅRET FÅR EN NYTVÄTTAD KÄNSLA OCH DU KAN ANTINGEN  BORSTA DET, PLATTA,FÖNA ELLER BARA LÅTA DET VARA SÅDÄR ROCKIGT RUFSIGT SNYGGT!
REKOMNERAR VERKLIGEN TILL ER SOM KÄNNER ATT NI VIL TVÄTTA HÅRET VAR DAG!

JAG HAR LOCKIGT HÅR I MIG SJÄLV OCH DE GÅNGERNA JAG LÅTER DET VARA LOCKIGT KAN DET VARA JÄTTEFINT FÖRSTA DAGEN.
NÄSTA DAG BRUKAR HÅRET VARA TRASSLIGT OCH STÅ ÅT ALLA HÅLL OCH KANTER.
DET FÖRSTA JAG GÖR PÅ ÄR ATT SPRAYA I FAST FIXX FRÅN TIGI, SOM ÄR EN LEAVE IN SPRAY SOM INTE TYNGER HÅRET, DEN AKTIVERAR DESSUTOM PRODUKTERNA DU HAFT I INNAN.

FÖR ATT MITT HÅR INTE SKA BLI FRIZZIGT NÄR JAG GÅR UT(speciellt i detta klimat),
TAR JAG I LOREALS LISS ULTIME NUIT, SOM ÄR EN VÅRDANDE NATTKRÄM FÖR HÅRET SOM SLUTER HÅRFJÄLLEN OCH FÖRHINDRAR ATT HÅRET BLIR FRIZZIGT.
MEN JAG BRUKAR ÄVEN TA I DEN EFTER JAG BLÖTT UPP HÅRET LIRTE MED FAST FIXXEN,
DET TÄMJER LOCKARNA UTAN ATT TYNGA NER DOM!:)


Kommentarer
Postat av: Yvette

vilka bra tips Aimee. Vad kostar produkterna och var kan man köpa dom? =)

2010-03-12 @ 07:50:41
URL: http://snakeeyesbitches.blogg.se/
Postat av: Jessica

vilka bra tips! :) Och på tal om hår, vilken salong var det du jobbade på? Vad har ni för pris på klipp + slingor? Och framför allt skulle du vilja klippa mig?! ;D Kram Jessica

2010-03-16 @ 22:53:23
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Postat av: Aimee

hej Jessica!

jag jobbar på salong "Mette", vi har ingen skylt men det står Mette med stora bokstäver inne i lokalen, på nedre långvinkels g 8



Det beror på lite hur mycket slingor och om det är 1 färg, eller bara blek eller olika toner du vill ja på slingorna.



Men Klipp+sling kostar från 800-1200 beroende på vad för slingor exakt

Klart jag klipper dig:D

kram

2010-03-17 @ 16:43:07
Postat av: Jessica

Jag vill bara bleka så jag blir blond. :) men inte helblond eftersom jag då måste hålla efter utväxten alldeles för ofta. :D



Hur jobbar du där? Jag hör av mig igen när lönen kommit så jag vet om jag har råd. :)

kram

2010-03-17 @ 20:29:04
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback