Easter

Vem vill inte se ut som ett påskägg?? Jag vill iaf:D
Påsken är då jag passar på att handla inredning till mitt hem, då allt ofta går i neon ,gult,grönt,rosa och turkost som mitt hem oxå gör+ massa leopard haha.
Men numera har vi Lagerhouse i stan så det är inte lika mycket panik letande.
Som Dyve säger- "lagerhouse är "The mothership calling" för Aimee;)


VAD JAG ANVÄNT
* EYEPRIMER-MAKE UP STORE
* "TAKE OFF"-MAKE UP STORE
* "RA"-MAKE UP STORE
* "BITTER"-MAC
* "DARLING"-MAKE UP STORE
* "ROSA"-H&M
* "HUSH"-MAC
PENNOR
* "ROAD TRIP"-MAKE UP STORE
* "SPARKLING BEACH"-MAKE UP STORE
* "TROPICAL"-MAKE UP STORE
LÄPPAR
* "PRETTY BABY" LÄPPSTIFT-MAKE UP STORE
* "THE PERFECT PINK" PENNA-MAKE UP STORE

ROUGE FRÅN TOO FACED "PINUP ETUIE"
PÅMINNER OM "COMPLEX" FRÅN MAKE UP STORE

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Sjukt härlig smink :)

2010-03-31 @ 13:53:30
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback