Inspiration??

Vissa dagar då jag vaknar har jag inte lika mycket inspiration då är det svårt att sminka sig..det är ofta de gångerna jag inte har så mycket färg, men skulle aldrig bara slänga på mig mineralpuder, mascara och läppglans:D 
(Nu vet jag en som skrattar)   ;)
Här har jag bara använt 2 skuggor, men valt en färgglad penna och kompenserat med lite glitter från "Twinkle eye", som jag har både i ögonvrån och i brynet.

VAD JAG ANVÄNT
*WHITE-matt vit skugga från make up store
*DEADLY-matt gråbrun/mullvads brun från make up store

*OLD MOSS-petrouleumblå penna från make up store
*SNOWFLAKE-vit penna från make up store
*VANILLA- ljusgul penna från make up store

*TWINKLE EYE-astonish guldig glitter gele från make up store
Denna make up funkar perfekt bakom glasögon.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tyckte detta var en jätte snygg sminkning! Har glömt lite att använda min eyeliner OCH glitter men nu ska det användas flitigt!



Jag åker idag, kommer hem endast 6 dagar innan du kommer hit my love! Längtar efter mig semester men längtar efter dig med.

Stor, stor kram moster moi ;)

2010-03-26 @ 08:45:44
URL: http://mariehaessig.blogspot.com
Postat av: madde

Undrar hur du får till en så snygg rundning/suddning av skuggan vid yttre ögonvrån? jag får det aldrig så där snyggt, vill gärna ha tips. Har bra penslar, alla från Make up store :)

Snälla ge mig lite tips.



Läser din blogg dagligen, och keep up the good work :)



Sen är du sjukt lik Blondie, om inte snyggare.

2010-03-29 @ 14:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback