Party like it's 1979

Idag är fösrta gången jag ska dricka alkohål på 5 veckor:D
som de flesta kanske vet så har jag och mina vänner haft en nyttig månad, ingen alkohol,inget docker och träning.
har gått ner 4,5 kilo, och då har jag ändå unnat mig godis på helgerna de 2 sista veckorna!
Jag är en av dom som alltid letat snabba genvägar, men jag måste varatråkig och säga att de inte finns:(inte lagliga sånna iaf;)

Såååå idag har jag fått göra mig fin med massa smink, hår och kläder:D för det är ju därför man festar!-för att få göra sig snygg!;)
foto kommer imorgon.

Jag avslutar här med den superá förfest låten "Born to be alive",
den lyssnar jag alltid på när jag sminkar mig för fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback