GURPLE

GURPLE=GREEN+PURPLE SOM DENNA SMINKNINGA ÄR:D
Dessa skuggor är fästa med den lila krämskuggan från Nouba, precis som på sminkningen i inlägget nedan.
Nästan alla skuggor på denna sminkning är oxå lösa skuggor.

*JAG BÖRJADE MED ATT TÄCKA HELA GLOBLOCKET MED DEN LILA KRÄMSKUGGAN FRÅN NOUBA

*SEN APPLICERAR JAG SKUGGORNA.
DE SOM LIGGER PÅ GLOBLOCKET MED APPLIKATOR- "ANGEL" & "LATIN",
SKUGGAN I GLOBEN-"HUMID" MED EN HÅRPENSEL. TONAR MED EN REN LITE TJOCKARE HÅRPENSEL.

*UNDER ÖGAT I YTTERKANT APPLICERAR JAG "OLD MOSS"-SOM ÄR EN GRÖN/BLÅ PENNA,
OVANPÅ DET SKUGGAN "HUMID" SOM ÄR EN MOSSGRÖN SKIMMRIG SKUGGA

*FRÅN MITTEN UNDER ÖGAT FORTSÄTTER SEN "BITTER" SOM ÄR EN GRÖN/GUL NEON MATT SKUGGA

*INNE I ÖGAT PÅ DEN FUKTIGA LINJEN, APPLICERAR JAG "OLD MOSS" PENNAN, OCH "VANILLA" PENNAN OVANPÅ FÖR ATT FÅ DEN LITE LJUSARE OCH DÄMPAD I FÄRGEN.

*SEN AVSLUTAR JAG MED SVART MASCARA "FALSIES LASHES"-MAYBELLINE

I DAGSLJUS SER SKUGGORNA UT SÅHÄR:

NÄR JAG TOG PÅ MIG MINA ÖRONHÄNGENA JAG VALT FÖR DAGEN SÅ SÅG JAG ATT JAG BEHÖVDE LITE MER LILARÖD SKUGGA PÅ LOCKET, DET VAR FÖR BLÅLILA SÅ JAG TRYCKTE PÅ LITE "DARLING" OVANPÅ DÄR "LATIN" LIGGER.
"DARLING" ÄR EN SUPERFIN SKUGGA SOM TYVÄRR UTGÅTT FRÅN MAKE UP STORE, DEN ÄR ROSA/RÖD.

Kommentarer
Postat av: bella

Snyggt som vanligt:)

2010-03-18 @ 20:34:17
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Postat av: Marie

Nån har haft Biggest Loser tävling och varit jätte stark och motstått massor av socker! Du ser så frisk och fräsch ut!

Fasen vad snygga örhängen dessutom! Läckert!

2010-03-18 @ 21:51:03
URL: http://mariehaessig.blogspot.com
Postat av: Aimee

Tack Isabelle!!



Och TACK!! marie:) vad kul att det syns!! själv märker jag det mest på kläder, men har nu vant mig så det är kul att det syns och att någon påpåekar d! för folk gör inte det annars...bara när man blivit tjock haha.

2010-03-19 @ 13:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback