VIOLET

Idag fick jag vårkänslor när jag såg solen lysa, och gräset äntligen titta fram:D
Så jag smörjde på mig B-U-S och låtsades att det var sommar:)
När man e brun e det snyggt med kalla pastelliga färger, normalt brukar jag inte ha så ljusa sminkningar med när man har färg i ansiktet så blir det toppen:)

Och denna sminkning funkar perfekt bakom glasögon:)


VAD JAG ANVÄNT
*White-Microwshadow make up store
*Violet-MAC pigment
*Sattelite dreams-MAC eyeshadow
*Brown cake eyliner-make up store
*Snowflake pencil-make up store
*Falsies lash mascara-Maybelline

WHERE TO PUT IT


FÖR ATT AVSLUTA MED EN SMÄLL TYCKER JAG NI LYSSNAR PÅ DENNA UNDERBART BRA LÅTEN "VIOLET" MED HOLE. HAR NI INTE HÖRT DEN INNAN, MÅSTE NI LYSSNA! DEN ÄR KISS ASS BRA! ALLTID!

TYVÄRR EJ ORGINALVIDEO...SÅNT TAR DOM ALLTID BORT LJUDET FRÅN PÅ YOUTUBE:(

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson

Hittade Isabelle's blogg av ren slump och kom och tänka på dig.

Det känns som att ni två verkligen lever upp till den standard som krävs för att hålla i utbildningen på IMC.

Det var inte riktigt detsamma när jag gick, tyvärr.

Har länkat till era bloggar i mitt inlägg idag.

Fantastiskt duktiga är ni båda två!

2010-03-02 @ 20:50:59
URL: http://www.metrobloggen.se/camillapersson
Postat av: Aimee

OJ! tack vad fina ord!! vad roligt att du hitta till min blogg!!

ja vad ska man säga..det är jävligt synd att det varit som det varit med skolan! men har du några funderinga eller behöver uppdatering på något är det bara att skriva!:)

fin blogg du har!kör hårt!!

2010-03-02 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback