Lavender Pink

Jag blandade både "Lavender" och "Baby pink", och det blev riktigt snyggt!
Jag tog väldigt lite hår nu till en början, för jag ville se hur det blev.
Så nu när jag blev nöjd ska jag i extra baby pink.

HUR JAG GJORDE:

Blandade dessa två i en färgskål

När jag blandat "Lavender" och "Baby pink" , klickade jag i inpackningen "Absolut repair".
Det gör att färgerna mättas lite och blir med dova och pastelliga.
Jag delade upp luggen i 3 delar, särade på över håret och under håret,
och färgade den delen i mitten.
Hade i det i 1 timme. Men man kan ha det 15-30. Jag glömde bara bort det haha
(men ju längre det sitter desso bättre brukar det hålla med dessa färger)

Klart:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback